מחבלים חוסלו בג'נין: לוחמים נפצעו במהלך ההיתקלות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מחבלים חוסלו בג'נין: לוחמים נפצעו במהלך ההיתקלות

    בפעילות משותפת של לוחמי הימ"מ, שב"כ וצה"ל, חוסלו הלילה 3 מחבלים בין ג'נין לטולכרם בקרב יריות | חוליית המחבלים הייתה חמושה בנשקים ובאמצעי לחימה נוספים | מדובר בחוליית מחבלים שהייתה מעורבים בפעילות טרור נגד כוחות הביטחון בתקופה האחרונה

    הפרות סדר בג'נין. ארכיון צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהיתקלות בג'נין במהלך השבת חוסלו שלושה מחבלים משורות הג'יהאד האסלאמי. בפעילות מעצרים משותפת של צה"ל, ימ"מ ושב"כ, התפתח קרב יריות, שבו נפצע באורח קשה סנ"צ ש', ושלושה לוחמים נוספים נפצעו קל.

    מפרטי האירוע עולה שסמוך לשעה 01:00 התקבלה "ידיעת הזהב" משב"כ על מיקום החולייה, שנעה באותו הזמן בציר טול כרם גנין. לקראת השעה 01:30, כוחות ימ"מ סמויים וגלויים שנערכו באזור מבעוד מועד, איתרו את החולייה בעת נסיעתה באזור הכפר עראבה. הכוחות, נעו לעבר החוליה במהירות, זיהו אותה ובעת ניסיון מעצר הרכב המחבלים פתחו באש כבדה לעבר הלוחמים.

    לוחמי הימ"מ השיבו בירי וחיסלו את שלושת המחבלים סאיב עבאהרה, חליל טוואלבה וסיף אבו לבדה, שלפי שב"כ תכננו כאמור פיגוע "בטווח זמן מיידי", וביצעו פיגועים אחרים בעבר. ברכבם של החוליה נתפסו אמצעי לחימה רבים, ובהם נשקים ורימונים. קרב היריות שבמהלכו חוסלו המחבלים, התנהל כאשר השלושה יורים מרכבם בעוד הלוחמים משיבים אש מהרכב שלהם.
    לפי מה שנמסר, בשב"כ הגדירו את המחבלים "פצצות מתקתקות" אולם לא הכירו מידע קונקרטי על מתווה פיגוע שתוכנן. עם זאת, גורמים ביטחוניים מעריכים כי לפי אחד התרחישים המובילים הם ניסו לחדור לשטח ישראל עם מכוניתם כדי לבצע פיגוע ירי. מקורות פלסטינים טוענים כי בזירת החיסול אותר מכשיר GPS שלטענת אותם מקורות שתל משת"פ ברכבם של השלושה שחוסלו.

    המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי מלווה בראש אגף משאבי אנוש, ניצב בועז גולדברג, הגיע הערב לביקור פצועי הימ"מ בבית החולים רמב"ם בחיפה, שם קיבל סקירה מד"ר גידי ברגר, מנהל תורן, רמב"ם על מצבו של סנ"צ ש'.

    סנ"צ ש', מפקד הפלגה, הוביל את הפעילות ונפצע באורח קשה וכעת הוא מורדם ומונשם. בנוסף ביקר המפכ"ל את לוחם הימ"מ רס"מ ב' שנפצע באורח קל מירי בחלק גופו התחתון. המפכ"ל אף קיבל סקריה מלאה מנצ"מ נ', מפקד הימ"מ, על שארע הלילה פעילות לחיסול שלושת המחבלים שעשו דרכם לפיגוע ירי בתוך תחומי מדינת ישראל.



    0 תגובות